Ten blog jest już moim trzecim. Jeden o mnie, drugi o gotowaniu, a ten o filmach. Nie można powiedzieć, że ten blog przetrwa dłużej niż rok, ale prowadzę go od trzech miesięcy. Ten blog jest moim najpopularniejszym, najczęściej odwiedzanym. Kiedy dostanę pozytywny komentarz od razu mam ochotę coś zmienić w szablonie, pisać kolejne noty. Dlatego dziękuję za wszystkie komentarze i dodawanie do obserwowanych:)

niedziela, 8 kwietnia 2012

wielkanocne - Alicja w krainie czarów

Tytuł

"Alicja w krainie czarów" jest ciekawą książką, opowieścią. Johnny Depp jest, Polka też. Czego więcej chcieć? Zapowiada się dobrze spędzony wieczór przed telewizorem. 5/5punktów

Bohaterowie

Kapelusznik  - gra go Johnny Depp. Bardzo fajnie wygląda. Ciekawe ile czasu spędzili na charakteryzacji, bo nigdy bym Deppa w tym filmie nie poznała. Ogółem postać jest magiczna, nie zawsze go rozumiałam. A może to przez dubbing?
Alicja - gra ją Mia Wasikowska. Aktorka o polskich korzeniach. Ma urodę Alicji: blond włosy, dobrze wygląda w kolorze niebieskim. Ale jednak zrobiła z tej postaci nie małą dziewczynkę, która wierzy w niewiarygodne stworzenie, lecz pewną siebie, kreatywną kobieta, która jest silna i umie walczyć "o swoje". 9/10 punktów

Ogólna ocena

Film w baśniowej scenerii z pięknymi kostiumami. Jedyne wątpliwości mam do Białej Królowej (spójrzcie na jej makijaż, brr...). Bulwiasta głowa Czerwonej Królowej, jej zwyczaje i lekkomyślność, a raczej tępość scenariusza mnie powala. Bo coś jej się musiało stać z głową, skoro na czarno-białym obrazku poznała blond loki Alicji, a na żywo uwierzyła, że to inna osoba??? 7/10 punktów 
Ocena: 21/25 punktów











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz