Ten blog jest już moim trzecim. Jeden o mnie, drugi o gotowaniu, a ten o filmach. Nie można powiedzieć, że ten blog przetrwa dłużej niż rok, ale prowadzę go od trzech miesięcy. Ten blog jest moim najpopularniejszym, najczęściej odwiedzanym. Kiedy dostanę pozytywny komentarz od razu mam ochotę coś zmienić w szablonie, pisać kolejne noty. Dlatego dziękuję za wszystkie komentarze i dodawanie do obserwowanych:)

środa, 4 kwietnia 2012

Titanic 3D

W gazecie przeczytałam, że ma być Titanic w 3D. Jestem fanką tego filmu, więc zobaczenie tego filmu w 3D będzie na pewno przeżyciem. Szczególnie sceny, gdy statek zalewają hektolitry wody. We wtorek 10 kwietnia ma być pokaz w sieci kin Multikino. Z chęcią się na ten film wybiorę i jeśli pójdę to i napiszę o tym. Mam tylko nadzieję, że nie będzie za dużo osób, bo jeśli tak to będę musiała je zarezerwować:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz