Ten blog jest już moim trzecim. Jeden o mnie, drugi o gotowaniu, a ten o filmach. Nie można powiedzieć, że ten blog przetrwa dłużej niż rok, ale prowadzę go od trzech miesięcy. Ten blog jest moim najpopularniejszym, najczęściej odwiedzanym. Kiedy dostanę pozytywny komentarz od razu mam ochotę coś zmienić w szablonie, pisać kolejne noty. Dlatego dziękuję za wszystkie komentarze i dodawanie do obserwowanych:)

wtorek, 8 maja 2012

Księżyc w nowiu

Opis

Bella obchodzi 18 urodziny podczas których ubyło jej krwi, przez co Jasper chciał ją po prostu zjeść. Edward postanawia zerwać z nią. Bella chce się zabić, ciągle jej nie wychodzi. Alice widzi jak Bella skacze z klifu, dlatego Edward postanawia się również zabić, ale czy mu wyjdzie???
2/5 punktów

Bohaterowie

Charlie Swan - Billy Burke. Zdecydowanie mój ulubiony bohater. Ojcem nie jest najlepszym na świecie, ale co z tego. Jest za to moim ulubionym bohaterem.
Jacob Black - Taylor Lautner. Chyba warto o nim wspomnieć, bo w tej części staje się WILKOŁAKIEM!!! I staje się ciachem. Aktorem jest takim se.
6/10 punktów

Wady i zalety

Wady

-sceneria jest nudna;

Zalety

-ścieżka dźwiękowa;
-Dakota Fanning;
7/10 punktów

Ogólna ocena/ inne

Zdecydowanie najnudniejszy film z całej sagi (ta, oglądałam dwa filmy). Jestem ciekawa co w tych filmach wywołało "Zmierzchomanię"?
5/15 punktów
Ocena: 20/40 punktów

4 komentarze:

  1. Nie znam w ogóle :D
    Obserwuję kotek i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. korcilo mnie by przeczytac ksiazke ale jak obejrzalam film to stwierdzilam po co;film ogolnie no taki sobie ogladalas moze Walka o Tron albo Spartakus niby takie meskie a kobieta znajdzie w nich cos dla siebie:)
    obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny masz blog ale ciężko Ci będzie się wybić z takim tematem trzymam kciuki za Ciebie i twój blog enjoy

    Zapraszam do mnie prowadzę blog o dietach i odchudzaniu.
    Klik

    Dodałam Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń