Ten blog jest już moim trzecim. Jeden o mnie, drugi o gotowaniu, a ten o filmach. Nie można powiedzieć, że ten blog przetrwa dłużej niż rok, ale prowadzę go od trzech miesięcy. Ten blog jest moim najpopularniejszym, najczęściej odwiedzanym. Kiedy dostanę pozytywny komentarz od razu mam ochotę coś zmienić w szablonie, pisać kolejne noty. Dlatego dziękuję za wszystkie komentarze i dodawanie do obserwowanych:)

poniedziałek, 14 maja 2012

Harriet szpieguje : Wojna Blogów

Opis

Harriet jest córką producenta filmowego. Ma nianię, rodzice prawie się nią nie interesują. Bardzo lubi pisać. Jej marzeniem jest prowadzenie klasowego bloga (jakby nie mogła założyć np.: na bloggerze). Czy i jak jej się to uda?
3/5 punktów

Bohaterowie

Harriet M. Welsch - Jennifer Stone. Moje koleżanki ostatnio noszą Conversy. Różowe, fioletowe, morskie i czerwone. Harriet oczywiście też miała takie trampki na 250 złotych. Jak dla mnie strata kasy, ale ona ma bogatego ojca. Przez to całe "blogowanie" zapomina o przyjaciołach. Postać jak każda inna z Disneya.
5/10 punktów

Wady i zalety

Wady

- prawie wszyscy już mają Conversy, to się robi nudne;

Zalety

- ksywka Sport i brak talentu sportowego
8/10 punktów

Ogólna ocena/inne

Prawie dorosła dziewczyna ma jeszcze nianię. Trochę dziwne. Ogółem film nie jest straszny. Ale jeśli Harriet chciała mieć bloga i opisywać rzeczy, o których zawsze pisała mogła go sobie najnormalniej w świecie założyć.
7/15 punktów

23/40 punktów



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz