Ten blog jest już moim trzecim. Jeden o mnie, drugi o gotowaniu, a ten o filmach. Nie można powiedzieć, że ten blog przetrwa dłużej niż rok, ale prowadzę go od trzech miesięcy. Ten blog jest moim najpopularniejszym, najczęściej odwiedzanym. Kiedy dostanę pozytywny komentarz od razu mam ochotę coś zmienić w szablonie, pisać kolejne noty. Dlatego dziękuję za wszystkie komentarze i dodawanie do obserwowanych:)

niedziela, 13 maja 2012

Kogel - mogel

Opis

Kasia chce dostać się na studia. W tym samym czasie jej ojciec ma zamiar wydać ją za mąż. Kasia dowiaduje się, że dostała się na studia, dlatego jedzie do Warszawy. Tam spotyka Piotrusia - małego urwisa - którym opiekuje się babcia, z powodu wyjazdu rodziców. Kasia zostaje opiekunką chłopca.
3/5 punktów

Bohaterowie

Paweł Zawada - Dariusz Siatkowski. Muszę o nim napisać, bo urodził się w tym samym mieście co ja. Rola najlepsza nie jest. Postać też nie, bo zmuszanie do ślubu po raz drugi ?!? 
Zenon Solski - Jerzy Turek. Czy ktokolwiek zauważył, że osoby o których piszę nie żyją? Zenuś, to zdecydowanie moja ulubiona postać z tego filmu. Miał taką samą czapkę jak mój dziadek. Super postać.
7/10 punktów

Wady i zalety

Wady

- zmuszanie do ślubu;

Zalety

-piosenka Edyty Geppert;
- "Cicho matka!"
-Zenuś i Dariusz Siatkowski
9/10 punktów

Inne/ogólna ocena

Zauważyliście, że jest Kasia Solska, a Dariusz Siatkowski  skończył Państwową Wyższą Szkołę Teatralna im. Ludwika Solskiego. Film oglądałam już trzy razy i naprawdę już powoli przestaje być śmieszny.
7/15 punktów

Ocena: 26/40 punktów


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz