Ten blog jest już moim trzecim. Jeden o mnie, drugi o gotowaniu, a ten o filmach. Nie można powiedzieć, że ten blog przetrwa dłużej niż rok, ale prowadzę go od trzech miesięcy. Ten blog jest moim najpopularniejszym, najczęściej odwiedzanym. Kiedy dostanę pozytywny komentarz od razu mam ochotę coś zmienić w szablonie, pisać kolejne noty. Dlatego dziękuję za wszystkie komentarze i dodawanie do obserwowanych:)

niedziela, 13 maja 2012

Chłopcy z Placu Broni

Opis

Film opowiada o dwóch grupach chłopców: Chłopców z Placu Broni i czerwonoskórych. Gdy czerwonoskórzy chcą gdzie grać w palanta postanawiają zdobyć Plac Broni na wojnie. Na podstawie książki Ferenca Molnara o tym samym tytule.
4/5 punktów

Bohaterowie

Ernest Nemeczek - Anthony Kemp. Słodki, mały i jasnowłosy. W chorobie wyglądał jakby naprawdę był chory. Książkę czytałam. Filmowy Nemeczek może być porównany do książkowego, ale jednak lepszy nie będzie.
Janosz Boka - William Burleigh. Mój ukochany bohater z tego filmu. W książce nie był moim ulubionym bohaterem. Dopiero po filmie go polubiłam. Ma tylko jedną wadę : te spodnie i czapkę generała.
8/10 punktów

Wady i zalety

Wady

- spodnie i czapka Boki;
- nie jest aż tak podobny do książki;

Zalety

-Nemeczek;
- jak na rok produkcji jakość nie jest najgorsza;
6/10 punktów

Ogólna ocena/inne

Miejscami trudno rozróżnić drzewo od człowieka, ale to był 1969 rok. HD nie można wymagać. Niektóre rzeczy różnią się od książki, np.:  Nemeczek nie spóźnił się na wyprawę do Ogrodu Botanicznego. Film nie jest najgorszy.
8/15 punktów

28/40 punktów

\

3 komentarze: