Ten blog jest już moim trzecim. Jeden o mnie, drugi o gotowaniu, a ten o filmach. Nie można powiedzieć, że ten blog przetrwa dłużej niż rok, ale prowadzę go od trzech miesięcy. Ten blog jest moim najpopularniejszym, najczęściej odwiedzanym. Kiedy dostanę pozytywny komentarz od razu mam ochotę coś zmienić w szablonie, pisać kolejne noty. Dlatego dziękuję za wszystkie komentarze i dodawanie do obserwowanych:)

wtorek, 5 czerwca 2012

Marzenia i łzy - dokument

Wczoraj oglądałam na TVP1 dokument o chińskich dzieciach ćwiczących gimnastykę. Słowa ich trenera "Dlaczego oddychasz?" na pewno zapadną mi w pamięć. Co chwilę widziałam ich płacz i łzy lecące po ich policzkach. Niektórzy rodzice mieszkali, po prostu w ruderze, ale ich dzieci i tak uczyły się gimnastyki. Dokument fajny, niektóre dokumenty naprawdę mi się podobają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz