Ten blog jest już moim trzecim. Jeden o mnie, drugi o gotowaniu, a ten o filmach. Nie można powiedzieć, że ten blog przetrwa dłużej niż rok, ale prowadzę go od trzech miesięcy. Ten blog jest moim najpopularniejszym, najczęściej odwiedzanym. Kiedy dostanę pozytywny komentarz od razu mam ochotę coś zmienić w szablonie, pisać kolejne noty. Dlatego dziękuję za wszystkie komentarze i dodawanie do obserwowanych:)

sobota, 2 czerwca 2012

8 mila

Opis

Film pokazuje drogę do sławy Eminema. 
5/5 punktów

Bohaterowie

Jimmy Smith jr - Eminem. Patrzę na wikipedię, a tam mi pisze, że Borys Szyc(?!) podkładał mu głos. Ja widziałam z lektorem. Młody, biały (tak, jest to ważne) i zdolny. Chociaż zadaje się z "nieciekawym" towarzystwem widać, że kocha swoją młodszą siostrę.
8/10 punktów

Wady i zalety

Wady

- ludzie, którzy pobili Eminema

Zalety

- muzyka
- raperzy, a raczej ich rymy
7/10 punktów

Ogólna ocena/inne

W filmie zobaczyłam okropną scenę. Mianowicie bardzo czułe całusy i przytulanie Eminema z jakąś kobietą. FUJ! Ogólnie film dobry i wart polecenia.
9/15 punktów

29/40 punktów


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz