Ten blog jest już moim trzecim. Jeden o mnie, drugi o gotowaniu, a ten o filmach. Nie można powiedzieć, że ten blog przetrwa dłużej niż rok, ale prowadzę go od trzech miesięcy. Ten blog jest moim najpopularniejszym, najczęściej odwiedzanym. Kiedy dostanę pozytywny komentarz od razu mam ochotę coś zmienić w szablonie, pisać kolejne noty. Dlatego dziękuję za wszystkie komentarze i dodawanie do obserwowanych:)

wtorek, 19 czerwca 2012

MARATON POTTERA!!!

Od 22 czerwca na TVN będzie puszczany Harry Potter 1-6. Można go oglądać w piątki o 20.00 (tak podejrzewam, bo Superkino jest zawsze wtedy). Posdrawiam:-)
Ps. Zlikwidowałam TOP 7 SERIALI
Ps2.Polacy nie przeszli:(

1 komentarz:

  1. chyba lubisz Pottera:)
    ja też ;D

    haha zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga a napewno sie odwdzięcze:)
    http://skyydream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń